PDA

View Full Version : Btooom!



Kyokuza
10-15-2012, 12:33 PM
Ok.. this anime is awesome i tell you - so far it's only character introduction - This anime is about .. kind of BattleRoyale? (remember anyone?)
but only using bomb - Bakudan or BIM - so.. if anyone has watch it ? how about try to discuss about this anime - i kinda want to see some of opinions or critism or.. you gonna watch or.. what.. and all stuff about BTOOOM!

higguy
10-15-2012, 12:46 PM
yea , i like the first episode , especially the opening >> epic shit
cant wait to see how it goes

phantasm
10-15-2012, 03:29 PM
Btoom is like evolved version of accel world.

higguy
10-15-2012, 04:46 PM
Btoom is like evolved version of accel world.

*real death included in the package* =)

phantasm
10-15-2012, 05:35 PM
*real death included in the package* =)

That is why I said evolved version.

Gerard the Lone Wolf
10-15-2012, 05:39 PM
*yawned*

Hrm? .........


*real death included in the package* =)

Oh, this is interesting. I believe I should watch this anime.

phantasm
10-15-2012, 05:40 PM
Oh, this is interesting. I believe I should watch this.

Yeah,you should watch it,Gerard.
Btoom is one of the best animes of fall 2012.

Gerard the Lone Wolf
10-15-2012, 05:59 PM
Yeah,you should watch it,Gerard.
Btoom is one of the best animes of fall 2012.
Very well then. I'm going to watch it tomorrow.



This anime is about .. kind of BattleRoyale? but only using bomb - Bakudan or BIM - so..
I guess I will see whether this is true or not eventually. :P

< really liked Battle Royale manga. (The first one, not the sequel, the sequel sucks pretty hard. Urgh!)

phantasm
10-15-2012, 06:08 PM
Just hope there will be true romance.

higguy
10-16-2012, 04:02 PM
Yeah,you should watch it,Gerard.
Btoom is one of the best animes of fall 2012.

especially that badass opening ,i think it deserves the "badass op" for the fall season.



Just hope there will be true romance.

yea i do hope too
the girl kinda like hates or doesn't trust guys any more (episode 2) , but i do hope they get together somehow , i have somewhat high expectations for this anime

Fenrir
10-16-2012, 09:17 PM
This anime is about .. kind of BattleRoyale? (remember anyone?)
but only using bomb

Btoom is like evolved version of accel world.
so accel world + Bomberman xD might give it a try.

phantasm
10-17-2012, 04:35 AM
so accel world + Bomberman xD might give it a try.

It is more like accel world(playing virtual reality game) + SAO (real death in game) + bomber man(bomb).

Fenrir
10-17-2012, 07:19 AM
mmm then IŽll wait some episodes pile up to start seeing it.

Gerard the Lone Wolf
10-29-2012, 09:51 PM
Watched the 1st and 2nd episodes, and I was hugely disappointed. This is nowhere near the level of Battle Royale. Meh.

Just playing
10-29-2012, 10:33 PM
i wanna ask what action are you talking about

until this far it's all about fat guys walking around 0_0

Gerard the Lone Wolf
10-30-2012, 12:11 AM
Fat guy where?

Just playing
11-09-2012, 08:53 PM
dude you're blind if you didnt see all those fat guys

Gerard the Lone Wolf
11-10-2012, 01:42 AM
dude you're blind if you didnt see all those fat guys
So Btoom are part of an eyesight test now? Good to know. :rolleyes:


That said, your post doesn't answer my question at all. So I'll quote myself again.


Fat guys where?

Just playing
11-10-2012, 12:48 PM
every episode there must be a fat dude and that's not all

we are not talking about normal fat people noo

those wants only to rape that girl